پرورش عضلات سینه ای – بخش سی و دوم

درودها بر شما، همانند موارد شرح داده شده در بخش های قبلی، با استفاده از هالتر، خواهید توانست از تکنیک های افزاینده فشاری همانند استراحت و توقف، تکرارهای کمکی، منفی و اجباری و درآپ ست ها (در صورت وجود حریف تمرینی)، انقباض ایزومتریک و از این دست موارد، بهره ببرید. در استفاده از دمبل، درآپ ست ها می توانند خیلی کار ساز باشند. همچنین تکنیک های پیش خستگی و پس خستگی.

بپردازیم به تعدادی مثال عملی، اگر قرار باشد که فرد به صورت فول بادی هر روزه به تمرین بپردازید، به شخصه، متناسب به ژنتیک ایشان، به قصد پرورش اندام، یک روز درمیان برای ایشان یک حرکت تک مفصلی را در نظر گرفته (قبلا شرح داده ام)، روز های دیگر، یک روز فرضا پرس بالاسینه دمبل، جلسه بعدی، پارالل، جلسه بعد پرس سینه دمبل مچ برعکس، برای هفته بعدی، شنا از نوع Archer Push up، پرس زیر سینه دمبل و یا هالتر، پرس بالا سینه هالتر و مواردی از این دست.

اگر فرضا سه جلسه و به صورت یک روز درمیان پیش بروند، جلسه اول، قفسه سینه باترفلای، سوپرست با پارالل. جلسه بعدی، کراس اور با گیرش دسته ها از پایین، سوپرست با پرس سینه دمبل مچ برعکس (در صورت وجود ضعف در بخش بالایی فیبر عضلات سینه)، جلسه سوم، پرس بالا سینه دمبل، درآپ ست، بلافاصله پارالل تا ناتوانی به همراه استفاده از تکنیک استراحت و توقف…
خاطرتان باشد که همه اینها تنها مثال بوده و هر فرد دارای نیازهای متفاوتی می باشد که می بایستی به صورتی تخصصی برنامه دریافت نماید.

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *