پرورش عضلات بازویی و ساعدها – بخش سی ام

درودها بر شما، تکنیک استراحت و توقف، به راحتی در جلو بازو روی میز لاری قابل کاربرد است، فرضا اجرای تکرارها تا رسیدن به ناتوانی، ۱۰ الی ۱۵ ثانیه استراحت، مجددا پیشروی تکرارها تا ناتوانی، ۱۵ الی ۲۰ ثانیه استراحت و بار دیگر ادامه تکرارها تا ناتوانی. اگر جهت اجرای ایت حرکت از دستگاه و یا سیم کش بهره می برید، بکار بردن رویه درآپ ستها، به سهولت قابل اجرا می باشد، فرضا انتخاب وزنه ای که شما را در رنج تکرارهای ۶ الی ۸ به ناتوانی برساند، کاهش ۱۰ الی ۲۰ درصدی وزنه، بدون درنگ اجرا تکرارها تا ناتوانی.
به دلیل ماهیت حرکت که از دسته حرکات ایزوله یا همان تک مفصلی پرورش دهنده عضلات دوسربازویی می باشد، رویه های پیش خستگی و پس خستگی، اینجا نیز قابل استفاده است، فرضا پیش روی این حرکت تا ناتوانی، بلافاصله اجرای حرکت جلو بازو دمبل چکشی و یا بارفیکس دست جمع مچ برعکس با تمرکز بر روی کارکرد عضلات دوسربازویی و یا در ابتدا این نوع بارفیکس را تا ناتوانی پیش ببرید و بدون درنگ به سراغ جلوبازو روی میز لاری برویم.

در انتهای ست، می توانید از تکنیک تکرارهای نیمه و یک چهارم دامنه حرکت نیز استفاده کنید، منتها این بخش از دامنه را از ابتدای دامنه مثبت در نظر بگیرید، یعنی از جایی که دستان شما تقریبا باز است، تکرارها را آنقدر پیش ببرید تا دیگر توان جابجا سازی یک سانتیمتر بار مورد استفاده را نداشته باشید.

ادامه دارد…
شاد باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *