پرورش عضلات چهار سر ران – بخش هفتم

درودها بر شما، رویه دیگری که می توان به راحتی در حرکت جلو ران دستگاه از آن بهره برد، تغییر نحوه قرار دهی پاها، در بین تکرارها، می باشد. برای مثال، بخش داخلی عضلات چهار سر ران شما، دارای ضعف است، تکرارها را به صورت قرار دهی پاها بازتر از عرض شانه، جهت گیری پنجه ها به سمت بیرون، آغاز کرده، تا به ناتوانی برسیم، فرضا ۱۰ الی ۲۰ ثانیه استراحت کرده، حالا پاها با عرضی کمتر از عرض شانه ها، پنجه ها به سمت داخل، مجددا تا ناتوانی. در اینجا نیز یک استراحت کوتاه داشته و در نهایت، پنجه ها به صورت مستقیم و با قراردهی پاها به عرض شانه ها، بار دیگر تا ناتوانی.

همین طور که مشاهده می فرمایید، این روند، به راحتی سیستم عصبی عضلانی شما را گیج کرده که خود همانند یک ایجاد کننده اضافه بار، عمل نموده و عضلات با پاسخ دهی به این امر بوسیله افزایش حجم و قوا، در مسیر تنظیم نمودن خود با این فشار ایجاد شده، پیش می روند.

تکرارهای نیمه و سپس یک چهارم بازه حرکتی نیز، در انتهای ست هایی که قرار است تا ناتوانی پیش برده شوند، به راحتی قابل کاربرد می باشند. همچنین تکنیک انقباض ایزومتریک و نگاه داشتن وزنه در انتهای دامنه مثبت یک تکرار تا تخلیه قوای شما، می تواند همانند تیر خلاصی جهت رها سازی سیگنال رشد، در این حرکت عمل نماید.

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *