اجرای تمرینات، با استفاده از حرکات بدنسازی سوئدی

درود بر شما، نمونه بارزی از ایجاد توسعه عضلانی با استفاده از تمرینات اجرا شده با وزن بدن، مایک تایسون، قهرمان افسانه ای مسابقات بوکس حرفه ای بوده که می تواند مدرکی باشد بر ماثر بودن این تمرینات.

همانگونه که قبلا نیز عرض کرده ام، برای بدن شما فرقی نمی کند که به چه روشی و با چه وسیله ای بر عضلات خود اضافه بار را اعمال می نمایید، تنها بدن بعد از وارد شدن این اضافه بار، البته با در نظر داشتن کیفیت تمرینی نه کمیت آن و استراحت کافی و رعایت یک تغذیه اصولی، با رشد عضلات به این اضافه بار، پاسخ می دهد.

فرضا شما می توانید در یک جلسه، دو سه حرکت تمرینی مربوطه به یکی دو گروه از عضلات را انتخاب کرده، مثلا شنا، پارالل و قفسه سینه با استفاده از تی آر ایکس و بارفیکس، کشش معکوس و پول آور با کمک تی آر ایکس و عضلات مربوطه را به ناتوانی رسانده و به رشد تحریک نمایید و یا اینکه برای هر گروه عضلانی یک حرکت انتخاب نموده و تا ناتوانی پیش برده و یک تمرین فول بادی را پشت سر بگذارید.

تمام عرض بنده پیرامون این مطلب است که شما می توانید در این شرایط خاص، به راحتی در منزل به تمرینات خود ادامه داده و عضلات را سرحال و توسعه یافته، نگاه دارید.
پاینده باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *