مکملهای غذایی – بخش چهاردهم

درودها بر شما، یک نمونه از استفاده کردن از مکمل های افزایش دهنده وزن، می تواند به این شکل پیش برود که البته با توجه به بودجه شما، نسبت قد و وزنتان، مقدار کالری سوزانده شده روزانه، جنسیت، نوع تمرینات بدنسازی و برخی عوامل دیگر، می تواند دارای کمی تغییرات باشد.

یک سروینگ سایز جهت صبح ناشتا، فرضا مخلوط شده با شیر، بر حسب اشتها، می توانید همان موقع به صرف صبحانه نیز بپردازید، که البته، به شخصه توصیه می کنم، همان موقع و با فاصله کم، صبحانه را نیز میل کنید، چرا که ویت گینر به شما احساس سیری می دهد و به این ترتیب، بخش از کالری که قرار است بوسیله صبحانه برایتان تامین شود، ممکن است از گردونه خارج شود.

به عنوان میان وعده، بین صبحانه و نهار و فرضا عصرانه که به عنوان وعده قبل از تمرین، می توان روی آنها حساب باز کرد. فرضا اگر شما، صبح ها تمرین می کنید، می توانید بین یک ساعت و نیم الی ۲ ساعت، بعد از صرف صبحانه، به سراغ یک تمرین تمام عیار بروید، یک سروینگ ساز هم بگذارید برای بلافاصله بعد از تمرین، اگر هم عصرها تمرین می کنید، می شود از آن ویت گینر به عنوان میان وعده عصرانه، استفاده برد، یک ساعت و نیم بعد از آن هم به سراغ تمرین رفت.

ادامه دارد…
تندرست باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *