استراحت جهت ریکاوری عضلات – بخش پنجم

درودها بر شما، اینجا بایستی دید که هدف شما از اجرای تمرینات بدنسازی، البته نه بدنسازی تخصصی یک ورزش دیگر، فرضا بدنسازی مختص دوچرخه سواری، بدنسازی به لحاظ اسم عام آن مورد نظرم است، چیست و برای چه منظوری به این تمریناتمی پردازید.

خوب، تصور بفرمایید که یک بانو یا یک دختر خانم، قصد دارد به هدف ایجات تناسب اندام، به تمرینات بدنسازی بپردازد، بانوی ما دارای کمی اضافه وزن هستند، خیلی شیک و اصولی، تغذیه متناسب با شرایط خود را پیش برده، به جهت کاهش وزن بافت چربی، با نرخ حداکثر ۱ کیلوگرم در هفته، در حال پیشرفت هستند، در کنارش هم به تمرینات هوازی با شدت رو به بالا مشغول هستند که رفته رفته، این تمرینات هوازی را، با تمرینات قدرتی بی هوازی ادغام کرده و دیگر حسابی کمر همت را برای رسیدن به اندام مورد نظرشان، می بندند.

خوب، فرض بفرمایید که این بانوی ما، ۶ جلسه در هفته به این تمرینات می پردازد، برای مثال سه روز در هفته، ۳۰ دقیقه هوازی اینتروال،  روز در هفته هم ۴۵ دقیقه تمرین بی هوازی و در ادامه آن ۱۵ دقیقه تمرین هوازی. اینها که عرض می کنم، یکی از بهینه ترین روندهای تمرینات بوده و هست، که البته، در این ۲۳ سالی که در این ورزش به کسب تجربه می پردازم، کمتر فردی را دیده ام، که به این شکل اصولی به تمرینات بپردازد، همه ۲ ال ۳ ساعت در باشگاه، از این ور به آن ور می روند، بعد باشگاه هم که بسسسات شب نشینی و چیبسسس و پوفکشششان براه اسسسست….!!!! بعد هم ناراضایتی دارند که چرا من چنین و چنان نمی شوم؟ باری….

ادامه دارد…
خرمند باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
 ۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *