تقلید از قهرمان پرورش اندام – بخش هفتم

درودها بر شما، شما با پیروی از برنامه تمرینی قهرمانان تراز اول حال و حاضر دنیای پرورش اندام، به نوعی بدنتان را با شرایطی رو در رو می کنید که نخواهد توانست از استرس ناشی از اینچنین تمریناتی، جان سالم بدر ببرد. البته کمیت و کیفت تمرینات افرادی همچون کیسی ویاتور، برادران منتزر، دوریان یتس و امثال ایشان، کاملا بهینه بوده و در صورت داشتن یک تغذیه و استراحت صحیح و در دل سیستم این تمرینات، رعایت اصل اضافه بار، شما را به مرور به سر منزل مقصود خواهد رساند. باز گردیم به داستان خودمان….

شما تشریف می برید و ۲۰ ست روی دوسر بازویی به تمرین می پردازید، غافل از اینکه، آن بابایی که یک چنین تمرینی را پیش می برد، بدن چنین و چنانی هم دارد، تاااا خرتلاق در انواع داروهای مختلف دوپینگی بوده و بدن ایشان، رسما همچون یک ابر انسان عمل می کند، نه خبر از ترشح بیش از حد کورتیزول است، نه تمرین زدگی و نه خستگی، عضلات هم سرشار از پمپاژ عظیم خون و مواد مغذی بوده و تا سر حد خود، در حال طی کردن روند افزایش حجم و فرم گرفتن می باشد.

یک ورزشکار به اصطلاح طبیعی کار، اصلا به یک چنین رویه هایی نه نیاز داشته و نه دارد، با این تعداد ست نیز نه می تواند یک اضافه بار در خور را ایجاد کند و نه تحریک به رشدی را دنبال نماید.
ادامه دارد…

تندرست باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه های تمرینی و غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *