تمرینات شش روزه – بخش چهارم

جهت روز دوم، سرشانه، بازو و ساعد. برای حرکت فیس پول، هم می توانید استراحت و توقف را اجرا کنید، هم درآپ ست، هم می تواندی فرضا در تکرارهای اولیه که سطح انرژیتان بالا است، فرضا در اول انقباض، ۳ ثانیه مکث داشته باشید، رفته رفته که تکرارها را پیش بردید، از مقدار زمان این مکث کاسته و بر سرعت کی دامنه مثبت، البته با کنترل کامل افزوده، دامنه منفی را کاملا کنترل شده و باسرعت مرسوم پیش ببرید. همین روند را در کول هالتر دست باز اجرا کنید، تمرکز را روی انقباض شدید کول و بخش میانی سرشانه ها، را اوج دامنه مثبت گذاشته تا به این شکل، از درگیر شدن دوسر بازوان و ساعد ها در تمرین بکاهید. برای سرشانه آرنولدی هم به همان رویه استاندارد، تکرارها را تا انتها پیش ببرید.

برای شراگ دمبل و نشر از جانب دمبل هم، تمام تمرکز روی درگیری عضلات مربوطه و هدف باشد، به خصوص چون در شراگ، کول شما به پیش خستگی رسیده است، باید با کمک این ترفند، سعی کنید که اغلب بار تمرین بر دوش بخش میانی سرشانه ها، در نشر از جانب واقع شود. می توانید تکرارهای نیمه و یک چهارم را در انتهای ست تمرینی، چاشنی کار نمایید.

جلو بازو لاری دستگاه و پشت بازو سیم کش، اجرای تکرارهای نیمه و سپس یک چهارم از بازه تکرارها در انتهای ست تمرینی. جلو بازو هالتر و پشت بازو هالتر، درآپ ست و یا تکنیک ۲۱ تکرار (تقسیم به ۳ بخش ۷ تکرار، نیمه بالا، نیمه پایین و دامنه کامل از یک تکرار).
جلو بازو دمبل چکشی و کیک بک هم به شکل استاندارد و مکث های زمان بندی شده در اوج دامنه مثبت.
در نهایت، مچ هالتر یا اجرای آن با استفاده از سیم کش، درآپ ست، مکث های زمان بندی شده و تکرارهای نیمه و یک چهارم از بازه دامنه کامل.

ادامه دارد.
تندرست باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *