تقسیم تمرینات یک روز در میان – بخش ششم

درودها بر شما، روند دیگری که می توانید از آن در تقسیم تمرین سه روز در هفته استفاده کنید، تقسیم عضلاتی اصطلاحا کششی و عضلات پرس کننده، می باشد. برای مثال در یکروز درگیر کردن عضلات چهارسر ران، ساق پا، سینه، عضلات میانی و جلویی سرشانه ها و در نهایت سه سربازویی. در روز دیگر، عضلات دوسر ران، زیربغل، بخش پشتی عضلات سرشانه و کول، ساعد و دوسربازویی، شکم و در نهایت فیله کمری. البته می توانید همین روند را به این شکل پیش ببرید که کلا عضلات پایین تنه و میان تنه را در یکروز مجزا تمرین بدهید و بخش های دیگر هم در دو روز مجزا، فرضا شنبه سینه و سرشانه و سه سر، دوشنبه زیربغل، خلفی سرشانه ها، کول، دو سر و ساعدها و در نهایت چهارشنبه عضلات میان تنه و پایین تنه.

شنبه: عضلات پرسی؛ پرس ران دستگاه، ساق پا دستگاه ایستاده (البته اگر از ساق های متناسبی برخوردار هستید، می توانید در انتهای تمرین آنها را درگیر سازید)، پرس بالا سینه، نشر از جانب دمبل و سرشانه پرس آرنولدی، پشت بازو هالتر خوابیده.

دوشنبه: عضلات کششی؛ پشت ران هالتر، فیله کمری روی خرک، شکم خلبانی، بارفیکس مچ برعکس، حرکت فیس پول، شراگ دمبل، جلوبازو دستگاه لاری و ساعد هالتر.
چهارشنبه تکرار روند روز شنبه با یکسری حرکات جدید.

ادامه دارد…
پاینده باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *