تکنیک سوپرست – بخش پنجم

درودها بر شما، ادامه معرفی تعدادی از حرکات مورد استفاده در سوپرست های دو عضله با کارکرد متقابل. جهت عضلات سینه و زیربغل، می توان به این موارد اشاره کرد: پرس بالا سینه، بعلاوه لت سیم کش دست ها به عرض شانه یا کمی بازتر کف دست ها خلاف جهت صورت. پرس سینه بعلاوه زیربغل هالتر خم یا قایقی سیم کش. حرکت پارالل یا پرس زیرسینه بعلاوه زیربغل لت سیم کش دستها به عرض شانه ها مچ برعکس یا نمونه مشابه با آن در حرکت بارفیکس. قفسه سینه بعلاوه پول آور دمبل یا سیم کش.

البته وحی منزل نیست که حتما این حرکات دقیقا با هم اجرا شوند، فرضا شما می توانید پرس بالا سینه یا پارالل را با قایقی سیم کش و یا پول آور دمبل به صورت سوپرست اجرا نمایید. حتی می شود پا را از نظر ایجاد شدت از این فراتر گذاشته و فرضا پرس بالا سینه دمبل را تا ناتوانی پیش برد، بلافاصله لت سیم کش مچ برعکس تا ناتوانی، بدون درنگ اجرای پارالل تا ناتوانی و سپس فورا به سراغ پول آور بروید که در مجموع می شود یک جاینت ست که در قالب درگیر کردن عضلات متقابل، تنظیم شده است.

یا از همین نوع جاینت ست، بوسیله حرکات پیش خسته کننده عضلات، فرضا پول آور سیم کش، بلافاصله قفسه سینه کراس اور، بلافاصله بارفیکس مچ برعکس، بلافاصله حرکت شنا سوئدی تا ناتوانی. تنها می بایستی خلاقیت به خرج بدهید تا سیستم عصبی عضلانی را گیج کرده تا به روند اجرای تمرین، عادت نکند.

ادامه دارد.
شادمان باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *