رویکردی عملی، در خصوص مکمل های غذایی – بخش نهایی

درودها بر شما، در نهایت، بایستی برای چندمین بار، گوشزد نمایم که این مکمل های غذایی، همانطور که از نامشان بر می آید، نقش تکمیل کننده را بازی می نمایند، نه اینکه شما به عنوان یک ورزشکار، کلا تغذیه از مواد غذایی مرسوم را کنار گذاشته و به سراغ مکمل ها بروید.

فرضا فردی قصد افزایش وزن توده عضلانی خود را دارد، ضمن اینکه تمرین درست و درمانی را رعایت نمی کند و عضلات خود را به درستی، جهت رشد تحریک نمی نماید، یک ویت گینر تهیه کرده و و تمام، یکی دو اسکوپ از آن را به صورت روزانه میل می کند، وعده صبحانه تعطیل، نهار را میل می کند، بعد از تمرین هم که معلوم نیست تغذیه درستی به جهت رشد توده عضلانی داشته باشد، در نهایت شام را هم شاید فست فود بر بدن بزند، دست آخر هم انتظار داشتن عضلات پیچ در پیچ را در سر بپروراند.

از سوی دیگر، عزیز دیگری، همه چیز به وفور میل می کند، تنقلاتی کم ارزش همانند انواع شیرینی جان و مواردی این چنین را به صورت روزانه مصرف می کند، در کنارش یک مکمل غذایی چربی سوز را هم مصرف می کند، ایشان هم انتظار دارند بعد حداکثر یک ماه، شش تکه شکم، کاملا نمایان باشد.
خوب مسلم است که هیچ کدام به اهدافی که در ذهن دارند، با این رویه ای که در پیش گرفته اند، نخواهند رسید، بلکه می بایستی در درجه اول، تا جای ممکن اوضاع تغذیه از مواد مرسوم و تمرینی اصولی را سروسامان دهند، دست آخر به سراغ مکمل ها بروند.

در صورت تمایل، جهت دریافت برنامه های تمرینی و غذایی، می توانید با بنده بر روی تلگرام و واتساپ با شماره ذیل، در تماس باشید:
۰۹۲۲۰۷۴۱۴۸۵
پیروز و شادمان باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *