شبیه سازی درآپ ست – بخش چهارم

درودها بر شما، در خصوص حرکات مربوط به عضلات زیربغل، می توان به جابجا سازی و تغییر در نحوه گیرش دستان شما بر روی میله بارفیکس و یا میله سیم کش و یا حتی جابجا سازی بدن و تغییر موقعیت آن در حرکاتی که با استفاده از تی آر ایکس اجرا می شود، اشاره نمود.

فرض بفرمایید که در حال اجرای حرکت بارفیکس به شکل مرسوم آن هستید، یعنی دست ها کمی بازتر از عرض شانه ها و کف دست ها خلاف جهت صورت، حرکت را تا ناتوانی پیش روی می نمایید، حال عرض گیرش را به عرض شانه ها و یا کمی جمع تر تغییر داده و مچ ها را چرخانده و کف دست ها را به سمت صورت در نظر می گیرید. در این حالت، عضلات دوسر بازویی با قدرت بیشری به یاری عضلات زیربغل، جهت درگیرسازی و به ناتوانی رساندن آنها شتافته همچنین دامنه حرکتی و انقباض، انبساط عضله درگیر اصلی، نیز افزایش خواهید یافت.

مثالی دیگر در حرکت زیربغل هالتر خم و یا قایقی سیم کش رخ می دهد، فرضا در هالتر خم عرض گیرش بازتر از عرض شانه ها بوده و کف دست ها به سمت زمین است، تکرارها را تا ناتوانی پیش می برید، پس از آن، گیرش میله را به عرض شانه ها تغییر داده و مچ را برعکس می نمایید یا در قایقی با متصل کردن میله صاف مورد استفاده در دستگاه لت سیم کش، در ابتدا گیرش را مانند هالتر خم قرار داده و در نهایت رویه را به شکل گرفتن میله به عرض شانه ها و مچ برعکس، تغییر می دهید.

ادامه دارد…
بهروز و سربلند باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *