شبیه سازی درآپ ست – بخش پنجم

درودها بر شما، مجددا به سراغ تمرین عضلات زیربغل، می روم. فرض بفرمایید قصد اجرای حرکت کشش معکوس، با استفاده از تی آر ایکس را، دارید.

در کل حرکات اجرا شده با استفاده از تی آر ایکس، یکی از روشهایی که می توان آن را به نوعی درآپ ست در نظر گرفت، جابجا سازی جایگیری بدن نسبت به نقطه اتصال قلاب تی آرایکس، پس از رسیدن به ناتوانی، می باشد. فرض بفرمایید که قلاب مربوطه دقیقا در بالای سر شما قرار گرفته است، در حرکت کشش معکوس که عملکرد آن همانند حرکات روئینگ می باشد، یعنی حرکاتی که بار تمرینی در مسیری افقی به سمت تنه جابجا می گردد و باعث ایجاد ضخامت و چگالی عضلانی از نمای پهلو در این عضلات می شود، در شروع ست تمرین، آنچنان بدن را جایگیری نموده اید که دقیقا در زیر این قلاب قرار گرفته است و به نوعی بالاتنه با زمین در موقعیت موازی قرار دارد.

تکرار ها را تا ناتوانی پیش می برید، حال بدون درنگ، قدری جابجا شده، به نحوی که پنجه های پای شما زیر قلاب قرار می گیرد، یعنی کمی بدن نسبت به زمین شیب پیدا کرده و تا حدودی اجرای حرکت راحت تر شده و می توانید چند تکرار دیگر را نیز تا ناتوانی پیش ببرید.
مجددا، زمانی که به ناتوانی رسیدید، در همان مسیر جابجا شده، تا جایی که کل بدن از زیر قلاب تی آر ایکس بیرون آمده و شیب بدن با سطح زمین بیشتر شود و مجددا از بار تمرینی کاسته شده و بتوانید چند تکرار دیگر را نیز تا ناتوانی، پیش ببرید.

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *