نمونه برنامه های فول بادی – بخش ششم

درودها بر شما، جهت عضلات دوسر بازویی یا همان جلو بازو، حرکات مختلفی وجود دارد، ولیکن مانند دیگر گروه های عضلانی، تنها یکسری از حرکات محدود بوده که واقعا ارزش کاربردی دارند، از جمله: جلو بازو لاری، جلوبازو هالتر ایستاده، جلو بازو دمبل جفت دست نشسته میز شیبدار، جلو بازو دمبل تک خم، بارفیکس دست جمع مچ برعکس و جلو بازو دمبل چکشی یا با استفاده از طناب.

در روش فول بادی هر روزه، یک حرکت انتخاب شده، تا ناتوانی پیشروی می نمایید، حتی بر اساس زبان بدن می توان تا فراتر از ناتوانی نیز پیش رفت، منتها حتما بایستی در نظر داشته باشید که هر مقدار بر شدت تمرین می افزایید، باید از کمیت آن کاسته شود.

برای مثال اگر از تکنیک کمکی یا درآپ ست و یا استراحت و توقف بهره می برید، پیشنهاد شخصی بنده، در روش هر روزه، حداکثر یک حرکت و یک ست تا فراتر از ناتوانی بوده، نه بیشتر چرا که به تجربه خدمتتان عرض می کنم اگر بیشتر از این مقدار باشد، حتما باعث تمرین زدگی می شود.

برای روش فول بادی به صورت یکروز درمیان، می توانید کمی بر کمیت تمرین بی افزایید، فرضا از تکنیک پیش خستگی بهره ببرید، یک حرکت ایزوله مربوط به تمرین دادن عضلات دوسر بازویی، تا ناتوانی و چه بسا فراتر از آن، بدون درنگ حرکت بارفیکس دست جمع مچ برعکس با تمرکز روز کارکرد عضلات دوسر بازویی، این نیز تا ناتوانی یا فراتر از آن.

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *