حرکات و ست های تمام کننده – بخش هفتم

درودها بر شما، خیلی از عزیزان، از عدم رشد رضایت بخش در عضلات ساعد خود، شکایت دارند. البته در گذشته مواردی را در این خصوص خدمتتان عرض کرده ام، اینجا نکاتی را به آنها می افزایم.
شما می توانید به راحتی، در انتهای تمرین مربوط به عضلات زیربغل و یا عضلات دوسربازویی خود، دمبل هایی سنگین را در دست نگاه داشته، به صورتی که انگشتان شما بایستی تا جای ممکن، در برابر جاذبه زمین که بر وزنه اعمال می شود، مقاومت نمایند، رفته رفته توان شما رو به کاهش گذاشته و وزنه رها خواهد شد، در اینجا فرضا می توانید ۲۰ ثانیه استراحت نموده، مجددا این امر را تکرار بفرمایید.

همچنین همین امر را می توانید با میله بارفیکس اجرا نمایید، یعنی از میله آویزان شده و تمام بار و حفظ وزن را بر دوش عضلات پنجه و ساعد خود، بگذارید، لحظاتی که از این تمرین بگذرد، سوزشی فرساینده را در بخش ساعد خود، احساس خواهید نمود که این خود می تواند محرکی قوی برای رشد عضلات ساعد شما باشد.
با نگاهی گذرا به دستان یک ورزشکار پاور لیفتر، به حجم عظیم ساعدهای ایشان، پی خواهید برد، این توده چشمگیر از عضلات، در نتیجه اجرای ددلیفت های سنگین، پایه ریزی شده است، یعنی نگاه داشتن وزنه در دستان ورزشکار که خود باعث تقویت شدید عضلات ساعد خواهد شد.

ادامه دارد…
شادکام و در آرامش باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *