بهترین های ساخت قدرت و افزایش حجم توده عضلات – بخش سوم

درود بر شما، در گذشته، در طی پست های متعددی، به تقسیم بندی گروه های عضلانی جهت اجرای تمریناتی منسجم و ماثر، پرداخته ام، در اینجا سعی دارم کمی به این امر، با جزئیات بیشتری، بپردازم.

شما می توانید انواع تقسیم بندی ها را، بر روی بدن خود بیازمایید و به مرور بهترین رویه را که مناسب بدن خودتان است، یافته و به آن پایبند باشید. این رویه ها می تواند شامل: تمرینات فول بادی به صورت هر روز، رویه فول بادی با استفاده از سیستم تمرینی ناتیلوس و به صورت یک روز درمیان، تمرین چهار روز در هفته مورد علاقه دوریان یتس که در آن ؛ روز اول سینه و دوسر بازو، روز دوم عضلات پا و شکم، روز سوم استراحت، روز چهارم عضلات زیربغل، فیله کمری و بخش پشتی سرشانه ها، روز پنجم بخش های میانی و جلویی عضلات سرشانه، کول و سه سربازویی، می باشد، تمرین هر روزه، در یک روز، یک گروه عضلات، مثلا یک روز عضلات سینه، یک روز عضلات سرشانه و الی آخر (به تجربه خدمتتان عرض می کنم که این رویه ای چندان مفید نمی باشد).

شکل دیگر سه روز در هفته می تواند به این گونه باشد که یک روز عضلات سینه و زیربغل، روز دیگر عضلات پایین تنه، شکم و فیله کمری و روز آخر سرشانه ها و عضلات بازو باشد. همین سه روز به صورت یک روز در میان را می تواند به شکل سه روز پشت سرهم اجرا کرد و سه روز باقی مانده، این چرخه را تکرار نمود.

ادامه دارد…
پاینده باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *