تعداد ست تمرینی – بخش دوم

درود ها بر شما، منتزر همیشه معتقد بود، شما هر مقدار بتوانید با ذخیره انرژی بیشتری، یک جلسه تمرینی را پشت سر بگذارید، یعنی از انرژی خود به گونه ای بهینه در طی جلسه تمرینی و ایجاد تحریک به رشد عضلات بهره ببرید، خواهید توانست بر سرعت ریکاوری عضلات میان دو جلسه افزوده و روند پیشرفت را سرعت بخشید.
هر جلسه تمرینی را که پشت سر می گذارید، در ابدا بدن وارد فاز ریکاوری می شود، زمانی که ریکاوری عضلانی و سیستم عصبی عضلانی را پشت سر گذاشتید، تازه بدن وارد فاز قوی شدن برای جلسه بعدی می شود. حال هر یک ست اضافی بر سازمان که شما در تمرین خرج کنید، این ریکاوری به تاخیر افتاده و بایستی فواصل بین جلسات تمرینی را، افزایش دهید.

مربی شما برایتان در برنامه، لحاظ کرده است که فرض برای عضله شکم، چند حرکت را به این ترتیب، پیش ببرید:
شکم خلبانی، شکم پلانک، شکم ۹۰ درجه، حرکت شکم به شکل وی آپ و شکم سیم کش. هر کدام از حرکات، حداقل برای ۳ ست، یعنی مجموعا ۱۵ ست، خوب شما زحمت بکشید از ایشان بپرسید که چه هدفی را از این تعداد حرکت و این تعدادست تمرینی، دنبال می کنند. آیا واقعا، بدن شما در بخش عضلات شکم، با حرکت شکم خلبانی و در کنارش شکم ۹۰ درجه، تحریک رشد به قدر کفایت را، دریافت نکرده است که به حرکات بیشتر و در نتیجه تعداد ست بیشتری نیاز دارد؟

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰
@Coachmehran

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *