یک تکنیک، دوسربازویی – بخش نهایی

درودها بر شما، بیاید تکنیک ۲۱ تکراری را با انقباض های ایزومتریک، در هم آمیزیم.
فرض بفرمایید که حرکت مورد نظر شما همین جلو بازو سیم کش می باشد (بازهم به دلیل اینکه با استفاده از سیم کش می توانید بر دامنه کارکرد دوسربازویی، بی افزایید. نکته ای که از قلم افتاده بوده، قرار گیری شما نسبت به پایه سیم کش می باشد، اولا که قرقره دستگاه را در پایین ترین موقعیت آن تنظیم کنید، پشت به دستگاه ایستاده و سیم کش را زا میان پاها عبور دهید، به این ترتیب، در انتهای دامنه منفی، کشش روی بازوی شما حداکثر خواهد بود. ضمنا نزدیک به دستگاه قرار داشته باشد تا در انتهای دامنه مثبت، سیم کش برای شما ایجاد ناراحتی نکند و همچنین، درگیری مناسبی در انتهای دامنه مثبت، بر دوسربازویی، باقی بماند.

تکرارهای ۲۱ عددی، ۷ تکرار نیمه پایین دامنه یک تکرار، ۷ تکرار نیمه بالایی و ۷ تکرار کامل، حالا شما، در ۷ تکرار نیمه پایینی، بخش بالای دامنه مثبت این بخش که می رسید، یعنی به نوعی وسط یک تکرار از دامنه کامل، یعنی زمانی که استخوان بازو و ساعد زاویه ۹۰ درجه می سازد، ۲ ثانیه مکث کنید.
به سراغ ۷ تکرار بعدی که می روید، در بخش پایین این دامنه، یعنی زاویه ۹۰ درجه و انتهای دامنه مثبت، هر کدام ۲ ثانیه و در نهایت ۷ تکرار کامل، تنها ۱ ثانیه در میانه حرکت، یعنی همان زاویه ۹۰ درجه.

امیدوارم این تکنیک نیز برای شما موثر واقع شود.
سربلند باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰
@Coachmehran

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *