اعمال اصل اضافه بار – بخش چهارم

درودها بر شما، در مجموع، اگر شما به هر شکل، تمرین این جلسه را نسبت به جلسه قبلی، سخت تر انجام دهید، البته سخت تر نه به این میزان که با استفاده از تعداد ست و کمیت بیشتر، به نوعی یک اضافه بار را به عضلات درگیر در تمرین، وارد کرده اید.

فرضا تا جلسه قبلی، استراحت بین ست ها را روی یک دقیقه نگاه می داشتید، حالا سعی می کنید تا به صورت تدریجی به ۳۰ ثانیه برسید، تکرارها را آرام تر اجرا کنید، با حفظ مقدار وزنه، بر تعداد تکرارها بی افزایید، با حفظ تعداد تکرارها، بر مقدار وزنه بی افزایید، اگر حرکت را فرضا با هالتر ارا می کرده اید، بیایید و این جلسه را با دمبل و یا دستگاه پش ببرید، دمبل باعث خواهد شد که کمی ماهیچه های تعادل دهنده در تمرین دخالت کنند و تا حدودی پیشبردن ست تمرینی برای شما سخت تر خواهد شد. دستگاه ها، فرضا مقایسه یک دستگاه جلو بازو لاری با نمونه اجرای آن با استفاده از هالتر و یا دمبل، قطعا دستگاه، به شما یک دامنه کشش و درگیری فراتر را ارائه می کند، استفاده از انواع تکنیک های شدت دهنده در تمرین بجای اجرای ستهای استاندارد.

مواردی از این دست فراوان هستند که می توان از آنها به عنوان عوامل ایجاد اضافه بار، یاد کرد، حال ایجاد اضافه بار به چه مقدار و تا چه حد؟

ادامه دارد…
تندرست باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه های تمرینی و غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *