تقسیم تمرینات چهار روزه – بخش دوازدهم

درودها بر شما، جهت افزایش کیفیت و شدت تمرین در این حرکت، فرضا می توانید از تکنیک های همچون استراحت و توقف، سوپرست های پیش خستگی و پس خستگی، درآپ ست ها و موارد مشابه، استفاده ببرید. حتی می توانید جهت افزایش نرخ کالری سوزی بدن به خصوص در فصل مسابقات، از سوپرست های عضلات متقابل استفاده کنید و این حرکت را فرضا بیایید با پرس ران دستگاه سوپرست کنید که در مجموع، در بازه زمانی فشرده ای، حجم عضلانی زیادی را در تمرین درگیر کرده که خود می تواند ترشح هورمون های آنابولیزان را در بدن شما، افزایش دهد.

جهت رویه پس خستگی نیز، می توانید فرضا بلافاصله پس از پیشبرد این حرکت تا ناتوانی و یا رسیدن به تعداد تکرار مورد نظر، به سراغ حرکت پشت ران دستگاه رفته، آن را نیز تا ناتوانی پیش ببرید و یا اینکه فرضا مجددا از یک حرکت مرکب همچون پرس ران بهره ببرید ولی قرار دهی کف پاها بر روی سینی دستگاه به شکلی باشد که در فضای بالای آن قرار بگیرد تا به این شکل، بر درگیری عضلات همسترینگ، افزوده شود.

جهت رویه درآپ ست، می توانید در ابتدا حرکت را با استفاده از هالتر تا ناتوانی پیش ببرید، بلافاصله ادامه حرکت با یک جفت دمبل، ولیکن در انتخاب دمبل ها، وزنه ای را بکار ببرید که کلا تمرکز شما روی ایجاد کشش و احساس کارکرد عضلانی، در طی پیشبرد تکرارها، قرار داشته باشد.

ادامه دارد…
تندرست باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *