تنوع در حرکات – بخش نوزدهم

درودها بر شما، برای همین گروه عضلات سه سر، فرضا می توانید از یک سوپرست پیش خستگی بهره ببرید، برای مثال، پشت بازو سیم کش با گیرش معمولی، پیشروی تا ناتوانی و یا فراتر از ناتوانی، با هر تکنیک شدت دهنده ممکن، بلافاصله، فرضا اجرای حرکت دیپ نیمکت. این دو حرکت در کنار یکدیگر، می توانند به خوبی موجبات تقویت عضلات سه سرشما را فراهم آورند، حتی در حرکت دیپ، بخش داخلی عضلات سه سر نیز به شکلی چشمگیر درگیر خواهند شد.

نمونه ای دیگر، سوپرست پشت بازو هالتر خوابیده، پیشروی تا ناتوانی، حالا با همان وزنه، اجرای حرکت پشت بازو پرس سینه ای یا همان پرس سینه دست جمع با تمرکز بر درگیری عضلات سه سربازویی و نزدیک قرار گرفتن آرنج ها به پهلوها، در حین اجرای تکرارها، تا بر درگیری عضلات سه، به شدت تاکید شود.

یک مثال دیگر، پشت بازو دمبل کیک بک، به صورت جفت، سعی کنید مراقب فشار اضافی وارد شده به ستون فقرات باشید، می تواند در صورت خارج از کنترل اجرا کردن حرکت، موجبات آسیب دیسک بین مهره ای، در وضعیت جفت دست اجرا کردن این حرکت، فراهم آید، چرا که هر دو دست درگیر بوده و بالاتنه به جایی جهت تکیه گاه، دسترسی نخواهد داشت. تکرارها را تا ناتوانی که پیش بردید، بلافاصله حرکت شنا دست الماسی.

ترکیب این دو حرکت، فوووق العاده است، قبلا هم مقاله اش را در کانال تلگرامم، خدمتتان قرار داده ام، این دو حرکت، به شدت می توانند موجبات درگیری حداکثری هر سه بخش عضلات پشت بازوان شما را فراهم آورد.
ادامه دارد…
تندرست و سرافراز باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *