تنوع در حرکات – بخش هفدهم

درودها بر شما، به همین ترتیب، جهت عضلات سه سربازویی نیز، با حداکثر تعداد سه حرکت، می توانید کار را تمام کنید و هر سه سر عضله پشت بازو را، کاملا به رشد تحریک نمایید.

حرکت پشت بازو سیم کش، با گیرش مرسوم، به راحتی موجبات بخش بیرونی و کمی هم میانی سه سربازویی را فراهم می آورد. در کنارش پشت بازو هالتر پرس سینه ای و یا حرکت شنا دست الماسی که به نوبه خود یکی از بهترین حرکات تقویت کننده عضلات سه سربازویی بوده و برای اکثر افراد، موجبات تقویت هر سه سر عضلات پشت بازو را فراهم می آورد. در نهایت استفاده از پشت بازو جفت دست، در هر دست یک دمبل و یا کلا یک دمبل را به صورت جفت دست در اختیار گرفته، بر روی میزی هم شیب با اجرای حرکت جلو بازو دمبل نشسته روی میز شیبدار قرار گرفته و به اجرای پشت بازو دمبل نشسته پشت سر بپردازید.

این نوع گیرش اگر با قرارگیری بر روی این میز اجرا شود، به مقدار بسیار زیادی از فشاری که به مفصل سرشانه شما در اجرای نمونه مشابه این حرکت، ولیکن به صورت نشسته به شکل مرسوم بر یک نیمکت، وارد می شود، کاسته و به شما آزادی عمل بیشتری خواهد داد که موجبات تقویت بخش داخلی عضلات سه سربازویی را به خوبی فراهم می آورد.

ادامه دارد…
پایند و سرافراز باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *