برداشت ها و تصورات اشتباه در بدنسازی – بخش نهایی

درودها بر شما، پس به این ترتیب، اگر برنامه کلی تغذیه و تمرین شما برای چند روزی بهم خورد، اصلا به خودتان نگرانی راه ندهید، چرا که استرس باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول در بدن شما شده و می تواند به شدت به حجم توده عضلانی شما آسیب وارد کند.

مورد دیگر اینکه فرضا شما می شنوید بایستی اگر می خواهید بدنتان به فلان درصد چربی دست پیدا کنند، از فلان نوع رژیم غذایی پیروی کنید، به شخصه خود من سال ها از رژیم غذایی مرسوم هر سه ساعت یک وعده غذایی که در ورزش بدنسازی مرسوم است، بهره بردم، تا تقریبا یک سال پیش که با روند روزه داری منقطع آشنا شدم که به قدر کفایت درباره آن در همینجا خدمتتان نوشته ام، بسیار هم راضی هستم از این رویه ای که برای این یکسال ادامه دادم.

در کنار استفاده از تمرینات فول بادی که فعلا به صورت یکروز درمیان آن را دنبال می کنم و داشتن رویه روزه داری منقطع، ۸ ساعت از هر نوع غذای البته با کیفیتی در هر مقدار کمیت که دم دستم باشد، تغذیه می کنم، ۱۶ ساعت هم آب و حداکثر قهوه و چای سبز تلخ، فوق العاده هم برایم عالی بوده.
پس جستجو کنید و بهترین رویه های مناسب بدن خودتان را، چه در امر تمرین و چه تغذیه، بیابید و با آنها پیش بروید و در مجموع از تمرین و تغذیه خود لذت ببرید.

مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *