پرورش عضلات کول، سرشانه – بخش چهارم

درودها بر شما، برخی از عزیزان، جهت اجرای نشر از جانب با استفاده از سیم کش، دستگیره مربوطه را از پشت بدن خود رد می نمایند، با این حالت، احساس درگیری بیشتری را در بخش میانی سرشانه های خود، دریافت می کنند، بهترین رویه، انجام آزمون و خطی بوده تا مشخص کنید کدام حالت برایتان مفید تر است.

نوعی دیگر از اجرای حرکت نشر از جانب وجود دارد که با استفاده از تی آر ایکس اجرا می شود و به حرکت Y-Fly معروف است و اگر به درستی اجرا شود، یک درگیری و تحریک به رشد بسیار عالی را به صورت همزمان در بخش میانی سرشانه ها و عضلات ذوزنقه ای، ایجاد می نماید. جهت اجرا سعی نمایید جایگیری پاها و تنه را، متناسب با اصول اجرای حرکات با استفاده از وزن بدن و کمک گرفتن از ابزار تی آر ایکس، در ابتدا به درستی فرا گرفته و سپس آنچنان بدن را جهت اجرای حرکت قرار بدهید تا هم بتوانید یک اضافه بار درخور را به عضلات درگیر اعمال نماید و هم از تقلب کردن جهت جابجا سازی بدن، بپرهیزید.

Trx Y-fly

سعی نمایید که در طول اجرای تکرارها، دست ها را از سمت مفصل آرنج در حد بسیار کمی خم نموده و در همین موقعیت، آرنجها را حفظ کنید. باید به گونه ای به اجرای تکرارها بپردازید و تنه را آنچنان قرار دهید که در انتهای دامنه مثبت، فشار را به صورت مستمر بر عضلات درگیر، احساس نمایید. تمرینات با استفاده از وزن بدن، به گونه ای است که در برخی از حرکات، به دلیل جابجا شدن تنه در حین اجرای تکرارها، مقدار فشار اعمال شده بر عضلات درگیر، مقداری تغییر می کند، لذا هر فرد بایستی متناسب با آناتومی بدن خودش، حرکات را پیش برده و عضلات را به رشد تحریک نماید.

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *