پرورش عضلات دو سر ران – بخش هفتم

درودها بر شما، در حین پیشروی میله هالتر، از ابتدای دامنه مثبت یک تکرار حرکت پشت ران، با استفاده از هالتر، زاویه مفصل زانوی خود را حفظ کرده، سینه را بیرون داده و کتف ها را به سمت عقب کشیده که تا جای ممکن از قوز کردن پرهیز شود و سعی نماید که از مفصل لگن خود جابجایی را انجام دهید نه از حرکت دادن مهره های کمر و ستون فقرات.

در شروع حرکت، لگن و نشیمنگاه شما، به سمت بیرون متمایل خواهد بود، به این ترتیب، حفظ کردن میله هالتر نزدیک پنجه های پا، ممکن می شود، رفته رفته که در طول تکرار پیش می روید، لگن به سمت جلو حرکت کرده و وزنه بالا کشیده می شود. زمانی که میله از مفصل زانوی شما عبور کرد، می توانید ران ها را کم کم صاف کرده و مفصل را به سمت قفل شدن، پیش ببرید.

زمانی که می خواهید بخش منفی تکرار را آغاز نمایید، روند برعکس می شود، یعنی لگن به سمت عقب حرکت کرده، میله هالتر مماس با رانهای شما حفظ شده، مسیر دید را تا جای ممکن به صورت مستقیم روبه جلو حفظ کنید و با خم شدن به سمت جلو، کمی سر و گردن را زاویه داده تا نگاه شما به سمت زمین قرار نگیرد، بلکه تا حدودی به سمت جلو زاویه داشته باشد. هالتر به زانوی شما که رسید، کمی این مفصل را خم نموده و تا جای ممکن لگن را به سمت عقب هل دهید، ضمن اینکه تمرکز را بر روی احساس درگیری و کشش در بخش عضلات پشت ران خود، حفظ نمایید.

ادامه دارد…
برقرار باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *