پرورش عضلات سینه ای – بخش نهایی

درودها بر شما، تمامی این مواردی که خدمتتان عرض گردید، همگی را همچون یک راهنما، بنگرید، قطعا اینها وحی منزل نبوده و ممکن است اگر فرضا یک برنامه که به صورت مثال خدمتتان عرض گردید را خط به خط اجرا کنید، اصلا برای بدن و فیزیک شما مناسب نباشد، ممکن هم هست که بهترین نتیجه تاریخ سوابق ورزشی تان را، از آن دریافت نمایید.

مثالهای ذکر شده را، بر اساس تجربه چند ساله ام، خدمتتان ارائه کردم، یعنی مواردی بوده که بر روی بدن های مختلفی آنها را، بکارگرفته ام. در اکثر موارد هم نتیجه مثبت بوده. ممکن است فردی باشید که اعتقاد راسخی به اجرای ده ها ست تمرینی بر روی عضلات خود داشته باشید، به شخصه با عزیزانی روبرو شده ام که یک چنین موردی، برایشان به اعتقاد قلبی و ذهنی، تبدیل شده است. از اجرای چندین و چند ست تمرینی نیز، نتایج چشمگیری را دریافت کرده اند. معتقدم که این دیگر کار ذهن است، این موضوع همانند مبحث دارونماها، در پزشکی، عمل می کند.

برای مثال، سالها پیش، به بیماری در کشور فرانسه، که یک نوع سرطان پیشرفته را دارا بوده، دارونمایی داده شده بود، به همراه این توضیحات که این یک داروی کاملا جدید و بسیار پر قدرت بوده که در حال گذراندن دوره تحقیقات خود است و اگر شما راضی باشید، می توانید استفاده کرده تا نتایج حاصل شود. ایشان دارونما را میل کرده و پس از چند روز، روندی از بهبودی شگفت انگیز، در بدن ایشان رخ داده است…..

این دیگر قدرت ذهن بشر است، باری، به تجربه برایم ثابت شده است که اگر در هر گروه عضلانی خود دارای ضعف هستید، یا حجم تمرین شما بیش از حد اسj، یعنی فرضا بدن شما در ناحیه عضلات سینه ای خود، به صورت هفتگی نیازمند فرضا ۶ الی ۱۰ ست ناتوانی و چه بسا فراتر از ناتوانی است، ولیکن شما فرضا ۱۵ تا ۲۰ ست را برای آن در نظر گرفته اید که به مرور خود را به زبان ساده دچار تمرین زدگی در عضلات مربوطه، نموده اید، یا اینکه بدن شما نیازمند فرکانس یا همان دفعات تمرینی بیشتری روی گروi ضعیف، با کاهش دادن تعداد حرکات و ست های مربوطه بوده، تا به این ترتیب، سنتز پروتئین، در بخش مربوطه، به اوج خود برسد. فرضا اگر ۶ ست را برای عضلات سینه، در یک جلسه به صورت هفتگی اجرا می کنید، از فول بادی هر روزه پیروی کرده و هر روز، مطابق با موارد شرح داده شده در رویه فول بادی، پیش بروید. امیدوارم که این سری از پست ها، خدمتتان مفید واقع شده باشند. در ادامه به سراغ گروه عضلات زیربغل و پشت بالاتنه، خواهم رفت.

شاد باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *