پرورش عضلات سینه ای – بخش شانزدهم

درودها بر شما، در حرکت پارالل، می توانید برخی تکنیک ها را بکار گیرید، در ابتدا سوپرست های نوع پیش خستگی و پس خستگی، یعنی اجرای یک حرکت ایزوله، فرضا کراس اور به شکل مرسوم تا ناتوانی، بلافاصله حرکت پارالل تا ناتوانی که در اولی، عضلات سینه ای به صورتی متمرکز درگیر بوده و به پیش ناتوانی رسیده، در حرکت دوم که پارالل باشد، عضلات کمکی به یاری سینه رسیده و این گروه ماهیچه ای را به فراتر از ناتوانی، می رسانند.

رویه پس خستگی، معکوس حالت بالاست، یعنی در ابتدا پارالل و بلافاصله فرضا باترفلای دستگاه که در این حالت نیز، فیبر عضلات سینه ای با یک رویکردی جدید رو در رو شده و به این شرایط، می تواند با رشد و افزایش حجم، پاسخ دهد.

تکنیک استراحت توقف را که دیگر به راحتی می توانید در این حرکت بکار گیرید و یا در کنارش، استفاده از تکنیک مضرب ها که در گذشته، در سری مطالب مربوط به تمرین با وزن بدن شرح داده ام. فرضا شما یک ست پارالل را ا توان خودتان و بدون کمک، تا تکرار ۱۲ و ناتوانی رسیدن در اجرای دامنه مثبت تکرارها، پیش می برید. حال بر حسب سابقه تمرینی و توسعه عضلانی خود، این عدد ۱۲ را در اعدادی همچون ۳، ۵، ۷ و یا بالاتر، ضرب می کنید، فرضا ضربدر ۳ که می شود، ۳۶، حال شما بایستی سعی نمایید با استفاده از استراحت و توقف هایی کوتاه، فرضا ۱۰ الی ۱۵ ثانیه ای، در مجموع به این عدد ۳۶ برسید.
در ابتدا که ۱۲ تکرار رفته اید، می ماند ۲۴ تکرار دیگر، ۱۰ ثانیه استراحت می کنید، اقدام به اجرای تکرارها کرده، اینبار فرضا ۸ تکرار تا به ناتوانی برسید، مجددا استراحت و ادامه تکرارها، این روند ادامه می یابد تا به ۳۶ برسید.

ادامه دارد…
پاینده باشید.
مهران موسوی پور



قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *