تمرینات فول بادی، با دکتر استوپانی – بخش هشتم

درودها بر شما، به ادامه مثال های کاربردی در خصوص این رویه اجرای از تمرینات فول بادی، می پردازم. به سراغ روز اول تمرین که تمرکز بر روی کارکرد عضلات سینه و ساق پا است می رویم.

می توانید تمرین را با عضلات سینه آغاز کرده، چرا که عضله به نسبت بزرگی بوده و یا اینکه اول با عضلات پایین تنه آغاز نموده و پس از آن به سراغ ماهیچه سینه ای بروید. برای مثال در روز اول، پرس ران دستگاه، پشت ران دستگاه، هر کدام دو تا سه ست که می شود به صورت سوپرست های عضلات متقابل آن را اجرا نمود. پس از آن تمرین مربوط به ساق پا و سینه که حرکات آنها در بخش قبلی نام برده شد و حتی اینها را نیز می توانید به صورت سوپرست اجرا کرده تا تمرین فشرده تر شده، قوای قلبی عروقی شما با شدت بیشتری تقویت شود و سطح ترشح هورمون های آنابولیزان تا حدودی تقویت گردد. سپس فرضا دو تا سه ست بارفیکس از جلو دستها به عرض شانه یا همین حالت بوسیله لت سیم کش.

پس از آن نشر خم دستگاه و پرس سرشانه دمبل دو تا سه سوپرست عضلات متقابل. سپس دو تا سه ست پشت بازو سیم کش ایستاده و جلو بازو سیم کش ایستاده. دو تا سه ست مچ هالتر، شکم ۹۰ درجه و فیله کمری روی خرک که اینها را نیز می شود به صورت یک تری ست نیز اجرا نمود.
اگر محیط باشگاه خلوت باشد و اتلاف زمان میان ست ها نداشته باشید، تمرین بین سی الی ۴۵ دقیقه زمان خواهد برد.

ادامه دارد…
شادمان باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *