شبیه سازی درآپ ست – بخش هفتم

درودها بر شما، جهت اجرای رویه شبیه سازی درآپ ست، در حرکاتی همانند شنا دست الماسی و یا دیپ میان دو نیمکت، روش هایی نیز وجود دارد.
تصور بفرمایید که در حال اجرای شنا دست الماسی هستید، تکرارها را تا ناتوانی پیش می برید، زمانی که دیگر حتی یک سانتیمتر هم قادر به جابجا سازی بدن نبودید، از وضعیت اجرای مرسوم شنا، بیرون آمده، بجای قرار دادن پنجه های پا بر روی زمین، زانوان خود را بر زمین تکیه داده، به این ترتیب قدری از بار تمرینی کاسته شده و می توانید به ادامه تکرارها، بپردازید.

زمانی که مجددا ادامه تکرارها مشکل شد، قدری فاصله قرار دهی کف دستان خود را که بر روی زمین قرار گرفته، افزایش داده تا رفته رفته به عرض شانه های شما برسد، منتها تماما بیومکانیک حرکتی شنا دست الماسی و جهت گیری آرنج ها در حین اجرای حرکت را به سمت داخل بدن حفظ کرده و به این ترتیب، فیبر عضلات درگیر را تا فراتر از ناتوانی، پیش ببرید.

در حرکت دیپ، زمانی که به ناتوانی رسیدید، پاها را از روی سکو و یا نیمکتی که قرار داده اید، بر زمین قرار داده و به تکرارها ادامه دهید، مجددا که در ادامه تکرارها ناتوان گشتید، کف پاها را با خم کردن زانوانتان، کمی نزدیکتر نسبت به بالاتنه، بر روی زمین قرار دهید، این روند را ادامه داده تا کلا به ناتوانی در ادامه تکرارها، برسید.

ادامه دارد…
پیروز و مانا باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *