نمونه برنامه های فول بادی – بخش نهایی

درودها بر شما، در نهایت به نکاتی در خصوص تمرینات فول بادی، می پردازم. از مزیت های این روش به قدر کافی خدمتتان عرض کرده ام، از افزایش چشمگیر سطح سوخت ساز گرفته تا بهبود سنتز پروتئین به گونه ای چشمگیر و افزایش قدرت و حجم توده عضلانی به شکلی که پس از یک ماه استفاده از این رویه، به گونه ای کاملا مشهود، تغییرات را مشاهده خواهید نمود.

از اجرای روند فول بادی به صورت هر روزه، هراسی نداشته باشید، امتحان کنید، سه چهار جلسه پشت سر هم فول بادی را اجرا کنید و در همین حین به دقت به زبان بدن گوش فرا دهید، سطح پمپاژ خون عضلانی را در فردای روز تمرین، زیر نظر داشته باشید، معمولا زمانی که بدن در فردای روز تمرین به روش فول بادی، به درستی اصطلاحا دم عضلانی محسوسی در کل تنه نداشته باشد، می تواند از نشانه های عدم ریکاوری عضلات در جلسه قبلی که روز قبل باشد و شما عضلات را تمرین داده اید، باشد، پس یک روز به استراحت پرداخته و در پی آن، روند فول بادی یک روز در میان را امتحان نمایید و مجددا عملکرد بدن را زیر نظر گرفته و موارد ذکر شده را بررسی نمایید.

به صورت کلی، عضله ای که ریکاوری مناسبی را پشت سر گذاشته باشد و تمرین داده شود، در فردای آن، دارای ظاهر شاداب و پمپاژ شده از خون خواهد بود.
تا جای ممکن در انتخاب حرکات و تعداد ست ها صرفه جویی کرده، کمیت تمرینی هر جلسه را پایین نگاه داشته و بر کیفیت آن بی افزایید تا به این شکل بتوان به گونه ای ماثر بر فرکانس تمرینی افزود، تعداد جلسات تمرین در یک بازه زمانی مشخص را بالا برد تا از مزایای رویه فول بادی، حداکثر بهره مندی، حاصل شود.

اگر خواهان اجرای تمرینات به روش فول بادی به صورتی کاملا حساب شده و متناسب با ژنتیک و اهداف ورزشی خود هستید، جهت تنظیم برنامه های مربوطه، در خدمتتان هستم.
سربلند باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *