بهترین های ساخت قدرت و افزایش حجم توده عضلات – بخش پانزدهم

درودها بر شما، با توجه به توضیحات ارائه شده، در روزهای اولیه تمریناتتان، برای هر حرکت می توانید یکی دو ست اولیه را جهت آماده سازی اولیه عضله مربوطه، جهت اعمال تمرین اصلی در نظر گرفته، پس از آن، دو ست تمرینی تا ناتوانی را در پیش داشته باشید. رفته رفته که بر سابقه شما افزوده می شود، این دو ست ذکر شده را، تا فراتر از ناتوانی، با انواع و اقسام تکنیک های شدت دهنده، پیش خواهید برد.

تدریجا که سابقه شما افزوده می شود، از تعداد ستهای تمرینی خود کاسته و بجای آن بر شدت تمرین، می افزایید، تا جایی که دیگر آنقدر عضلات و ارتباط ذهنی و عضلانی شما پخته شده است، که به دقت زبان بدن خود را درک نموده و می توانید نسبت به سطح انرژی خود، در آن روز، جهت مقدار فشار اعمالی به عضلات، تصمیم گرفته و روند رشد مداومی را در پیش گیرید.

روزهای اولیه تمرین، فرضا در حرکتی مانند جلو ران دستگاه، دو ست اولیه را با رنج تکرارهای ۱۲ الی ۱۵، با وزنه ای که بتوانید فرضا ۲۵ تکرار با آن، تا ناتوانی نسبی، اجرا بفرمایید، پیش خواهید رفت، پس از آن، دو ست با وزنه ای که شما را در رنج تکرار ۱۰ الی ۱۲ به ناتوانی برساند، اجرا می نمایید.

رفته رفته که بر سابقه تمرینی شما افزوده می شود، تکنیکهایی مانند تکرارهای نیمه و یک چهارم، درآپ ست، کمکی و غیر وارد ماجرا می شوند. زمانی که سابقه تمرینی درخوری را کسب نمودید، دو ست تا ناتوانی و فراتر از آن، به یک ست تبدیل شده که شامل چند تکنیک شدت دهنده مختلف، خواهد شد.

ادامه دارد…
موفق باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *