کنکاشی در اجرای تمرینات، با وزن بدن – بخش بیست و یکم.

درود بر شما، از دیگر حرکات تقویت کننده عضلات پشت، با استفاده از وزن بدن، پول آور بوده که می توان آن را با استفاده از تی آر ایکس، به راحتی اجرا کرد، منتها دو نمونه دیگر شبیه سازی این حرکت وجود دارد که در ادامه برای هر کدام ویدئوی جداگانه ای را خدمتتان، ارائه می کنم.

در مجموع، حرکت پول آور، از دسته حرکات پهنا بخش به عضلات لاتسیموس دورسی بوده که به شما، از روبرو، نمایی عریض را می بخشد. می توان یکی از این حرکات را در ابتدای تمرین زیربغل خود، تا ناتوانی، با رویه های شرح داده شده، اجرا کرد و در نتیجه عضلات درگیر را دچار پیش خستگی نمود؛ سپس به اجرای دیگر حرکات مانند بارفیکس و یا کشش معکوس ویا هر دوی اینها، پرداخت.

همانگونه که در گذشته، در خصوص تکنیک تمرینی پیش خستگی، خدمتتان مطلب ارائه کرده ام، در اینجا، این حرکت اولی، به گونه ای درگیری عضلات دوسربازوی را از چرخه خارج کرده، لذا به گونه ای با تمرکز بیشتر به عضلات پشت شما، نیرو اعمال می کند، در نتیجه، زمانی که شما به سراغ حرکات دیگری که در آنها، عضلات دوسربازویی نیز درگیر بوده، می روید، این عضلات سرحال، به کمک عضلات پشت آمده و در تمرین، جهت رساندن این عضلات به فراتر از حد ناتوانی، یاری می رسانند.

در مجموع، دیگر حرکات شبیه سازی کننده حرکت پول آور، منتها با وزن بدن، اجرایشان، برای اکثر افراد، بسیار مشکل می باشد، ولیکن، با ممارست و تلاش، ضمن اینکه برای شما، توده عضلانی با کیفیتی را ایجاد می کنند، به بالاتنه شما، ظاهری شکیل، می بخشند.

یکی از این حرکات به Human Pullover معروف بوده و دیگری به Front Lever، که در ادامه ویدئوهایی از آنها را مشاهده می فرمایید.

حرکت Front Lever
حرکت Human Pullover
نمونه دیگری از حرکات شامل نوعی از پول آور با استفاده از وزن بدن

ادامه دارد…
استوار باشید.
سید مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *