مثالی از جاینت ست ها – بخش سوم

درودها بر شما، حالا این جاینت ست ها، فرضا می تواند به صورت متمرکز بر روی یک گروه عضلانی قرار بگیرد، فرضا سینه:
ترکیب قفسه سینه با استفاده از دستگاه باترفلایی و پیش خسته کردن این عضلات، بلافاصله پرس بالا سینه دمبل، سپس اجرای حرکت پارالل و در نهایت پرس سینه دمبل مچ برعکس. با این مجموعه حرکات، عضلات سینه ای شما به نوعی از تمامی زوایا، هدف فشار اضافه بار وارد شده قرار خواهند گرفت.

در حرکت اول به ایجاد پیش خستگی پرداخته، دومی تمرکز فشار را بر فیبر بخش بالای سینه قرار داده، سومی که یکی از بهترین توسعه دهنده های عضلات سینه ای است، این گروه ماهیچه ای را در بهترین بیومکانیک آن، درگیر می کند و در نهایت، پرس سینه دمبل مچ برعکس، مجددا از نظر بیومکانیکی و تحریک عضلات به رشد، موجبات درگیری بخش بالایی فیبر عضلات سینه ای را فراهم می کند.

روند مشابه جهت عضلات زیربغل، مجددا ایجاد پیش خستگی با استفاده از پول آور سیم کش یا بکارگیری دمبل، بلافاصله، بر حسب توان استفاده از حرکت بارفیکس دستها به عرض شانه ها با گیرش معکوس یا نمونه مشابه آن با استفاده از لت سیم کش، سپس قایقی سیم کش دستگیره وی شکل و در نهایت، قایقی سیم کش، اتصال میله صاف، دستها کمی بازتر از عرض شانه ها و به شکل مچ برعکس و کشش میله به سمت فضای بین بخش پایین عضلات سینه ای و فضای بالای عضلات شکم.

ادامه دارد…
پاینده باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *