تقلید کورکورانه…

درود بر شما، خیلی از عزیزان جهت اجرای تمریناتشان از برنامه های تمرینی که در مجلات، روزنامه ها، اینترنت و… موجود است و می فرمایند متعلق به ورزشکاران تراز اول دنیا می باشد، استفاده می کنند…..دست آخر هم چیزی جز تمرین زدگی نسیبشان نمی شود.

آن برنامه ای که شما در مجلات و منابع دیگر پیدا می کنید که مثلا نوشته جلوبازویی همچون کوه با جعفرررر پلنگ، سرشانه ای همچون توپ بولینگ با ممد گراز، باسنی خوش فرم با ……..!!!!! همگی بدرد همان مجلات، روزنامه ها و منابع منتشر کننده شان می خورد.

قبلا هم بحث نویسنده شبح را در مجلات و منابع غربی خدمتتان عرض کرده ام، فلان ورزشکار مطرح یک پولی می گیرد، فلان مجله هم یک نویسنده ای را می گذارد و یک مشت اراجیف سر هم می کند و در مجله به اصطلاح ورزشیشان چاپ می کند و عنوانش را چیزی پر آب و تاب قرارمی دهد که مثلا این برنامه تمرینی متعلق به فلانی است، خوب گیرم که اینها همگی درست باشد، این برنامه به درد همان شخص با همان ژنتیک، اهداف، نوع زندگی و انواع و اقسام پارامتر دیگر می خورد و تقلید از آن تنها آسیب دیدگی و تمرین زدگی را در بر خواهد داشت.

تقلید کورکورانه شما را به ناکجا آباد خواهد برد، همین مجلات گاها مطالبی را در خصوص طراحی برنامه تمرینی ارائه می کنند( این مورد در گذشته بسیار بیشتر در منابع مختلف به آن بها داده می شد، منتها متاسفانه جای خود را به ده ها صحفه تبلیغ آبکی از مکملهای آبکی!!! داده است).

بدنبال یادگیری علم روز از منابع معتبر باشید که صد البته یافتن منابع معتبر هم چونان گذشتن از هفت خان است، نه به دنبال تقلید از این و آن.

سربلند باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *