یورشی به میان تنه – بخش نهایی

درودها بر شما، جدای از تمرین روزانه روی میان تنه، اگر قصد دارید که فرضا برای هفته ای دو تا سه جلسه روی این عضلات کار کنید، می توانید فرضا یک جلسه را در انتهای روز تمرین پایین تنه قرار بدهید و با شدت هرچه تمام تر روی میان تنه نیز به کار بپردازید، یک تا دو جلسه تمرینی دیگر را نیز با فاصله یکی دو روز استراحت، در انتهای تمریناتی همچون عضلات پشت و یا دیگر بخش های در حال تمرین، پیش ببرید.

هر مقدار تعداد جلسات کمتر باشد، قطعا می توانید بر شدت تمرین اجرا شده بی افزایید. تکرارها را به صورت آهسته و کنترل شده پیش ببرید. به تجربه خدمتتان عرض می کنم که سعی کنید که تعداد ست های تمرین جهت عضلات شکم و فیله کمر را، مساوی با هم لحاظ کنید و به صورت متوازن (حجم تمرین برابر) روی آنها به کار بپردازید. به دنبال استفاده از وزنه های سنگین در تمرین دادن این عضلات نباشید، البته ممکن است به مرور شما آنچنان قوی شوید که قطعا بایستی از اضافه بار متناسب با توانتان بهره ببرید ولیکن، می توان با وزن بدن نیز، روی خیلی از حرکات مربوط به این ناحیه، حتی تا فراتر از ناتوانی نیز پیش رفت.

در تمرین این عضلات، به دنبال تمرکز روی کارکرد و ایجاد سوزش (ناشی از تجمع استید لاکتیک، نه آسیب دیدگی) در این بخش باشید، این امر خود به قدر کفایت، می تواند نشانه خوبی از یک تمرین ماثر را، روی این عضلات، گواهی دهد. با ایجاد سوزش، کار را متوقف نکنید، ادامه بدهید تا به ناتوانی برسید.

پاینده و استوار باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *