یک تکنیک، عضلات سینه ای

درودها بر شما، مجددا تکنیک انقباض های ایزومتریک و ترکیب آن با تکرارهای منفی و پیش خستگی، در مجموع ترکیب قفسه سینه، با استفاده از دستگاه باترفلای به همراه پارالل با رویکرد تمرکز بر درگیری عضلات سینه ای.

تصور بفرمایید که در حرکت باترفلای، می توانید تنها با توان خودتان، تعداد ۱۰ تکرار را، به این شکل تا ناتوانی پیش ببرید، ۱ ثانیه دامنه مثبت، ۲ ثانیه مکث در اوج انقباض و ۳ ثانیه منفی. حالا به این شکل عمل می کنید، وزنه ای مربوطه را که در این شکلی که توضیح دادم، در عدد ۲۵ درصد ضرب نموده، به همین مقدار بر وزنه می افزایید، حالا احتمالا ار بخواهید تکرارها را کاملا کنترل شده، پیش ببرید، نیاز به کمی کمک در طی نمودن دامنه مثبت داشته باشید، ولیکن در اینجا، دامنه مثبت را با کمکی کمک در عرض ۱ ثانیه پیش برده، در اوج انقباض، تنها با توان خودتان و تمرکز بر درگیری عضلات سینه ای، سعی کنید برای ۵ ثانیه وزنه را در اوج انقابض نگاه دارید، حالا ۳ ثانیه دامنه منفی، رفته رفته که در تکرارها پیش می روید، این مکث ها و تکرارهای آهسته دیگر برایتان ممکن نخواهد بود. در نهایت به نقطه ای می رسید که حتی روی حرکت وزنه در دامنه منفی کنترلی نخواهد داشت.

در این نقطه است که باید به سراغ پارالل بروید و دیگر هر چه در توان دارید را در آنجا رو کنید، شده حتی به تکرارهای منفی بپردازید، یعنی با کمک حریف یا کمک پاهایتان، دامنه مثبت را طی کرده، دامنه منفی، تا جای ممکن به صورت کنترل شده و تنها با توان عضلات هدف.

پاینده باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰
@Coachmehran

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *