تقلید از قهرمانان پرورش اندام – بخش دوم

درودها بر شما، ممکن است تصور کنید که فرضا اجرای ۵ حرکت مختلف جهت عضلات سینه ای، آن هم هر کدام با ۴ الی ۵ ست تمرینی، یک روش تمرین صحیح است، چرا که شما این تمرین را، در مجلات و یا فضای مجازی، مشاهده کرده اید که مثلا مربوط به فلان قهرمان تراز اول این رشته است. چند جلسه ای به این شکل پیش می روید، مثلا یک ماه روی این برنامه پیش می روید و در نهایت تنها برایتان خستگی مفرط و احساس عدم شادابی عضلانی، باقی می ماند.

آن قهرمان مربوطه هم، به احتمال صد درصد، دارای اسپانسری در خصوص تبلیغ مکمل های غذایی و مواردی از این دست است که بر روی ذهن شما کار می کند تا شما، هزینه کرده و از آن شرکت، مکمل غذایی تهیه کنید. باید این واقعیت را در نظر بگیرید که بهترین و با کیفیت ترین مکمل های غذایی جهان را هم که میل کنید، بسیار هم مناسب بدن ژنتیک شما نیز باشد، هییییچ کدام به شما، بدنی همچون آن قهرمان را نمی دهند و نخواهند داد، اصلا داستان مکمل های غذایی، این تبلیغات و مواردی که در خصوص فواید آنها ذکر می شود، نبوده و نیست.

باری، شما از آن برنامه استفاده می کنید، خیلی تغذیه عالی را در پیش می گیرید و موارد دیگر را، جدای از تحریک عضلات به رشد که قرار است با استفاده از یک تمرین صحیح ایجاد شود، رعایت می کنید ولیکن، حتی پس از ۶ ماه تا یکسال تمرین مداوم، نتیجه ای که بتواند در شما کمی دلگرمی، جهت ادامه تمرینات را ایجاد نماید، حاصل نمی شود.

ادامه دارد…
پیروز باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه های تمرینی و غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *