تمرینات شش روزه – بخش نهایی

درودها بر شما، جهت تقویت عضلات ساق پا، می توانید در انواع حرکات پرورش دنده این بخش، از انواع تکنیک های شدت دهنده بهره ببرید، برای مثال می توانید از تکنیک تکرارهای فوق آهسته بهره ببرید.

وزنه ای را انتخاب کنید که به شکل نرمال، می توانید فرضا ۱۵ الی ۲۰ تکرار از آن را در حرکتی همچون ساق پا دستگاه ایستاده، تا ناتوانی در اجرای دامنه مثبت، پیش ببرید، ولیکن شما قرار نیست با این وزنه، یک ریتم عادی اجرای تکرارها را در پیش بگیرید، بجایش به این شکل به اجرای تکرارها می پردازید، ۵ ثانیه اجرای دامنه مثبت، ۵ ثانیه مکث در اوج دامنه مثبت، ۵ ثانیه دامنه منفی و ۵ ثانیه کشش در انتهای دامنه منفی، به این شکل شاید ۳ الی ۶ تکرار را بتوانید اجرا کنید. به محض اینکه احساس کردید نمی توانید به این تمپوی اجرای تکرارها بپردازید، سرعت را افزایش داده و زمان صرف شده جهت هر بخش را کاهش دهید. به ناتوانی کامل که رسیدید، ۱۵ ثانیه مکث و مجددا ادامه تکرارها، حالا کمی از وزنه کاسته و بار دیگر تا ناتوانی با همان تمپوی اجرای معمولی تکرارها.

همین رویه را می توانید در تمامی حرکات استفاده کنید، بخصوص در اجرای تمرینات شکم و فیله کمری.
امید دارم که این سری از پست ها، خدمتتان مفید واقع شده باشند.
جهت دریافت برنامه های غذایی و تمرینی، می توانید با بنده در تماس باشید، ضمنا، ارائه مشاوره در امور تغذیه ورزشی، افزایش و کاهش وزن و مشاوره جهت تهیه مکمل های غذایی، رایگان می باشد.

شاد و سربلند باشید.
مهران موسوی پور.
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *