راهکاری جهت رشد عضلات ساق پا…

درود بر شما، یکی از راهکارهای تقویت عضلات ساق پا تغییر ریتم و رنج تکرارها جهت ستهای تمرینی می باشد. این عمل را می توان به گونه های مختلفی اجرا کرد، برای مثال یک جلسه از رنج تعداد تکرار پایین استفاده کرد و در جلسه بعدی از تعداد تکرارهای بالا بهره برد و یا کلا در یک جلسه دو حرکت را جهت ساق انتخاب کرد و هر کدام را با رنج تکراری متفاوت بکار گرفت.

در گذشته تکنیک دراپ ست ۵-۱۵ را خدمتتان شرح داده ام که می توانید جهت عضلات ساق از آن بهره ببرید و در یک ست تمرینی هر دو رنج تکرار را استفاده کرده و هر دو نوع بافت عضلانی تند انقباض و کند انقباض را بکار کرد درگیر بفرمایید.

جدای از این مطالب می توانید بعد از اجرای حرکتی مانند ساق پا دستگاه ایستاده و یا ساق پا بوسیله دستگاه پرس و با استفاده از تناژ وزنه ای که شما را فرضا در رنج تکرار ۸ الی ۱۰ به ناتوانی برساند ست تمرین را تا ناتوانی پیش ببرید، بلافاصله و بدون معطلی شروع به اجرای ساق پا ایستاده بدون وزنه بنمایید، یعنی بر لبه سکویی قرار گرفته و تنها با مقاومت وزن بدن به اجرای یک ست دیگر جهت عضلات ساق پا مجددا تا ناتوانی بپردازید، در اینجا هم می توانید از تکنیک تکرارهای ۵۰ و ۱۰۰ تکراری بهره ببرید و عضلات را جهت حداکثر رشد تحریک بنمایید.

سربلند و پیروز باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *