پرورش عضلات زیربغل – بخش نهایی

درودها بر شما، همانند مطالب ارائه شده در بخش های پرورش عضلات سینه ای، اینجا نیز خدمتتان عرض می کنم که همگی این موارد که خدمتتان ارائه گردید، بخصوص استفاده از تکنیک ها و رویه های شدت دهنده در تمرین، مثال و به عنوان یک راهنما می باشند، نه یک وحی منزل و یک قانون سنگ نوشته.

فلسفه تمرین بدنسازی، به هدف ایجاد تناسب اندام و پرورش عضلات، تحریک گروه های عضلانی به رشد بوده که در کنارش با استفاده از تغذیه و استراحت صحیح، خواهید توانست به مرور زمان، به تناسب مورد نظر، دست یابید. به صورت کلی، همانطور که در ابتدای این مباحث خدمتتان عرض شد، افزایش حجم عضلات زیربغل، برای بسیاری از افراد، نسبت به دیگر گروه های عضلانی، کمی دشوار تر می باشد. ضعف ارتباط ذهنی عضلانی، استفاده از وزنه های بیش از حد سنگین، توجه نکردن به اسلوب و بیومکانیک صحیح حرکات، عدم شناخت نسبت به روند به ناتوانی رساندن و تحریک به رشد این عضلات و بکارگیری ماهیچه های کمکی در حین تمرین دادن عضلات زیربغل، به صورتی فزاینده و در آخر نداشتن دیدی مناسب بر روی این عضلات در حین تمرین، همگی دست در دست یکدیگر داده و این ماهیچه را، کمی دیر رشد می کند.

وزنه ای صحیح را انتخاب کرده، تصویر سازی ذهنی از کارکرد درست این عضلات داشته، انقباض و کشش مناسب را اعمال کرده، سعی داشته باشید که هدف تحریک به رشد این عضلات باشد نه ماهیچه های کمکی و در کنار اینها، با استفاده از اصل حق تقدم، به تمرین این عضلات بپردازد.

پاینده باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *