پرورش عضلات زیربغل – بخش سی و چهارم

درودها بر شما، به منظور ایجاد فشار مطلوب جهت رها سازی سیگنال رشد در عضلات زیربغل، برای جلسه بعدی شاگرد، ممکن است از این رویه بهره ببرم؛ اگر از آن افرادی باشند که دارای توانایی خوبی در اجرای حرکات با وزن بدن هستند، فرضا بارفیکس را بتوانند به راحتی و با رعایت تمامی اسلوب های یک حرکت صحیح، حداقل ۱۰ تکرار را تا ناتوانی پیش ببرند، از روند مضرب ها که در بخش عضلات سینه تشریح شده، استفاده می کنم.

فرضا ایشان ۱۰ تکرار را تا ناتوانی پیش می برند، این عدد را در ۵ ضرب نموده، حالا می بایستی با استراحت و توقف های کوتاه، به اجرای بارفیکس دستها کمی بازتر از عرض شانه، گیرش معمولی، بپردازند. جهت حرکت بعدی، زیربغل قایقی سیم کش، با استفاده از دستگیره EZ و یا میله صاف و گیرش مچ برعکس، به عرض شانه ها. به ناتوانی که رسیدند، کاهش ۱۰ درصدی وزنه، مجددا پیشروی تا ناتوانی و یکبار دیگر کاهش ده درصدی وزنه، پس از رسیدن مجدد به ناتوانی، ۳۰ ثانیه استراحت کرده، وزنه را به مقدار اولیه خود تغییر داده و دستگیره را تا انتهای دامنه مثبت جهت ایجاد یک انقباض ایزومتریک کشیده، تا تخلیه توان بر خلاف جاذبه زمین، مقاومت می کنند.

حرکت آخر هم پول آور سیم کش، با استفاده از وزنه ای که در تکرارهای ۱۲ الی ۱۵ به ناتوانی برسند و در انتها استفاده از تکنیک تکرارهای نیمه و یک چهارم دامنه حرکت.

ادامه دارد…
موفق باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *