تمرینات فول بادی، با دکتر استوپانی – بخش پنجم

درودها بر شما، تکنیک دیگری که دکتر استوپانی جهت تمرینات فول بادی از آن بهره می برد، اجرای سوپرست بر روی عضلات متقابل، می باشد. کلا سوپرست ها به هر شکل آن، باعث کاهش زمان تمرین شده، نرخ ضربان قلب شما را بالابرده، می تواند محرکی برای افزایش هورمون های آنابولیزان باشد و به شدت در روند کاهش بافت چربی، موثر خواهند بود.

در این تکنیک شما دو عضله را که به نوعی روبروی هم قرار گرفته اند را با استفاده از سوپرست هایی، مورد تمرین قرار می دهید. برای مثال جهت چهار سر ران و عضلات همسترینگ، اسکوات هالتر از جلو و پشت ران لیفت رومانیایی. در اینجا یک ست از اسکوات را تا ناتوانی پیش رفته و بدون درنگ به سراغ یک ست از پشت ران خواهید رفت، این را که تا ناتوانی پیش بردید، می توانید فرضا یکی دو دقیقه استراحت کرده و مجددا به سراغ اسکوات بروید، اگر هم ورزشکار با تجربه و سطح بالایی هستید شاید بد نباشد که بدون درنگ به سراغ سوپرست بعدی بروید.

سوپرست های این دو عضله که پایان یافت، به سراغ سینه و زیربغل می روید، فرضا، یک ست پرس بالا سینه دمبل بعلاوه پول آور دمبل یا سیم کش. پس از آن نشر خم دمبل بعلاوه پرس سرشانه هالتر از جلو، جهت تقویت عضلات سرشانه. جلو بازو دمبل نشسته میز شیب دار، پشت بازو دمبل تک، جفت دست پشت سر.
در نهایت فیله کمری و زیرشکم خلبانی. جهت عضلات ساعد و ساق پا هم هر کدام یک حرکت انتخاب کرده و اجرا می نمایید.

ادامه دارد…
سربلند باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *