نمونه برنامه های فول بادی – بخش هفتم

درودها بر شما، جهت یورشی هر چه تمام تر بر عضلات سه سربازویی، می توانید از حرکاتی همچون؛ پشت بازو هالتر خوابیده، دمبل کیک بک، دیپ نیمکت یا پارالل با تمرکز روی درگیری عضلات سه سربازویی، پشت بازو طناب و شنا دست الماسی، حداکثر بهره را ببرید.

مثل دیگر گروه های عضلانی، در فول بادی هر روزه، برای هر جلسه تمرینی، یک حرکت را برگزیده و تا ناتوانی و چه بسار فراتر از آن، پیشروی نمایید. به منظور ایجاد حالت فراتر از ناتوانی، به شخصه بر روی این گروه عضلانی، استفاده از تکنیک کمکی، تکرارهای اجرای و فشار منفی را به هیچ عنوان توصیه نمی کنم، چرا که به راحتی می تواند موجبات آسیب شدید به منفصل آرنج و در بدترین حالتش خود عضله و تاندونهای مربوطه را سبب شود.

در حرکاتی که ذکر شد، برای افزایش شدت، می توانید از درآپ ست ها، پیش خستگی، استراحت و توقف، انقباض های ایزومتریک و اجرای تکنیک تکرارهای نیمه و یک چهارم دامنه حرکتی، به راحتی بهره گرفته و سیگنال رشدی عظیم را سبب شوید.

برای فول بادی فرضا یک روز درمیان، برای مثال در یک جلسه تمرینی، می توانید پشت بازو طناب را با اجرای درآپ ست، پیش خسته نموده، بدون درنگ به سراغ پشت بازو شنا دست الماسی رفته، تکنیک استراحت و توقف و در نهایت تکرارهای نیمه و یک چهارم دامنه حرکتی را، به اجرا بگذارید.

ادامه دارد…
مانا باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *