از فول بادی تا اسپلیت – بخش هشتم

درودها بر شما، دکتر داردن، در روز دوم تمرین، تقریبا همان قالب روز اول را حفظ نموده است، با این تفاوت که حرکت پارالل و نشر از جانب دمبل را به تمرین افزوده که و توصیه به اجرای آنها بر اساس ست های تمرینی مرسوم نموده است، همچنین حرکت پرس سینه هالتر را با تکنیک منفی به تمرین اضافه کرده اند و حرکات مربوط به چهار سر ران را، به اسکوات کاهش داده، حرکات پشت ران را حذف نموده و همچنین تمرین مستقیم با استفاده از حرکت پشت بازو دمبل را نیز، از این روز دوم، حذف کرده اند، هرچند در حرکت پارالل، عضلات سه سربازویی، به نحوی ماثر به رشد تحریک می شوند.

در مجموع که تمرینات فول بادی، همانطور که در گذشته نیز خدمتتان عرض کرده ام، موجب می شوند تا بدن به صورت مستمر، در وضعیت سنتز بالای پروتئین، باقی بماند و سطح ترشح هورمون های آنابولیزان را نیز، به صورت طبیعی، در حداکثر خود حفظ کند. در کنار اینها، اگر شما این هنر را داشته باشید که به درستی سیگنال های ارسال شده از بدن را دریافت نموده و به زبان ساده تر، زبان بدن را درک کنید، خواهید توانست، در هر جلسه تمرینی، مقدار بار تمرینی مورد نیاز را مدیریت کرده و شدت تمرین را، متناسب با آن روز، تنظیم نمایید.
بزرگترین مزیت تمرینات فول بادی، نسبت به رویه اسپلیت، همین بالا نگاه داشتن سنتز پروتئین بوده، که به صورت مداوم، رشد عضلانی را، تحریک می نماید.

در ادامه به بررسی یک گراف مقایسه کننده تمرینات فول بادی در برابر رویه اسپلیت، خواهم پرداخت…
استوار باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *