بهترین های ساخت قدرت و افزایش حجم توده عضلات – بخش ششم

درود بر شما، در پرورش عضلات زیربغل، حرکاتی مانند پول آورها و انواع حرکاتی مانند بارفیکس ها و یا کشش سیم کش ها از بالای سر، به نوعی نقش پهنا دهنده به این عضلات، از نمای روبرو و پشت را، برعهده دارند، منتها انواع پول آور، می توانند از زاویه ای متفاوت نسبت به حرکات کششی، بر روی این عضلات، اعمال بار نمایند.

برای این دسته از حرکات تمرینی، داستان به همین منوال است، یعنی شما نبایستی در یک جلسه، هم از پول آور سیم کش استفاده نمایید و هم از پول آور دمبل. از سوی دیگر، نباید هم از لت سیم کش بهره برده و هم از انواع بارفیکس ها، چون مجددا اینها دارای کاربردی یکسان بوده و استفاده همزمان آنها، تنها وقت و انرژی شما را هدر می دهد.

برای مثال در یک جلسه تمرینی از پول آور سیم کش به همراه لت سیم کش با گیرش دستان از رو، به عرض شانه ها استفاده نموده، در جلسه بعدی از پول آور دمبل بعلاوه بارفیکس دست جم مچ برعکس، بهره ببرید و در جلسه ای دیگر، یک نوع پول آور را انتخاب کرده و یا اگر دارای قدرت جسمانی درخوری هستید، حرکت Front Lever را اجرا کرده و در پی آن با اتصال دسته وی شکل به دستگاه سیم کش لت، به اجرای کشش از بالای سر با این گیرش خاص، بپردازید، ترکیب این دو حرکت در کنار یکدیگر، اگر به درستی اجرا شوند، می توانند محرکی بی نظیر جهت افزایش پهنا در عضلات زیربغل شما، باشند.

ادامه دارد.
استوار باشید.
مهران موسوی پور.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *