به یاد کیسی ویاتور…..تعریفی مختصر در باب تمرینات فول بادی.

عکسی را که مشاهده می کنید یادگاری از فردی است که عضلات درهم پیچیده اش را با کمک سیتم تمرینی ناتیلوس پرورش می داد، روش تمرینی ای از نوع فول بادی یا تمام بدن در یک جلسه، با استفاده از رویکردی خاص مبنی بر حداکثر فشار در حداقل زمان بود که بوسیله بزرگانی همچون برادران منتزر،پروفسور النگتون داردن و هیولای سالهای نچندان دور،دوریان یتس دچار تکامل و تغییرات عظیمی شد.

در این تمرینات شما بوسیله یکسری حرکات نظم داده شده، با حداقل تعداد ست، در حداقل زمان ممکن که مجموعا بین ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان یکه جلسه تمرینی است، حداکثر تحریک رشد عضلانی را بوجود می آورید.


فرضا برای تمرین بخش چهار سر ران شما بوسیله تکنیک سوپرست پیش خستگی یک ست از حرکت جلوران دستگاه را با یک ست پرس پا یا هاگ دستگاه در هم آمیخته و با تکنیکهایی مانند تکرارهای منفی، کمکی، اجباری، فشار منفی، تکرارهای نیمه و یک چهارم، انقباض ایزومتریک و……تمامی توان بلقوه عضلانی را در کسری از زمان تخلیه کرده، پس از یک دوره استراحت یک تا دو روزه مجددا سراغ تمرین این عضلات می آیید.

چونکه زمان تمرین و کمیت آن حداقل است شما می توانید حداکثر کیفیت را در همین یک سوپرست بکاربرده، و با استراحتی در همین حد یک الی ۲ روز ریکاوری کرده و مجددا عضله را به رشد تحریک کنید.

تصور کنید که با چنین رویکردی کل عضلات را در یک جلسه تمرین می دهید، با اینکار چونکه در بازه زمانی تمرینی زیر ۴۵ دقیقه همه عضلات را درگیر می کنید، حداکثر ترشح هورمونهای آنابولیزان را در بدن به همراه خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه ها

  1. عالی بود داداش فقط یه سوال من باشگاه نمیرم ولی مثلا این تمرینات تو خونه با بارفیکس و…. امتحان کنی جواب میده یا مثلا ریکاوری عصبی عضلات چگونه انجام دهیم اگر کمکی برای عملی شدن این تمرینات بگید ممنون میشم

    • درودها بر شما حسین جان، مطالبی که در ادامه این پست، در سایت وجود دارد را، زحمت بکش مطالعه کن، به مرور با مطالعه آنها، کامل موارد برایت روشن می شود. پاینده باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *