استفاده از تکنیک در فرم دهی نشیمنگاه – بخش دوم

درودها بر شما، شما می توانید، ترتیب این تری ست را، با توجه به نیازتان، تغییر دهید و یا اینکه، به جهت جلوگیری از عادت سیستم عصبی عضلانی، به جابجا سازی جایگیری حرکات در این تری ست، بپردازید. در کنار استفاده از این تری ست، می توانید بعضا برای افرایش شدت تمرین که صد البته بایستی به صورت موردی استفاده شده و نه همیشگی تا بدن شما هم بتواند یک ریکاوری کامل را بین دو جلسه تمرینی در پیش گیرد و از تمرین زدگی جلو گیری شود و هم به عنوان یک شوک دهنده در تمرین استفاده شود، تکنیک درآپ ست را وارد کار کنید.

برای مثال حرکت خارج ران دستگاه را در نظر بگیرید، شما وزنه ای را انتخاب می کنید که در یک ریتم معمولی از اجرای تکرارها، یعنی به صورت کنترل شده، نه خیلی آهسته و نه سریع، در تعداد تکرارهای ۸ الی ۱۲ به ناتوانی برسید، بلافاصله پس از رسیدن به ناتوانی، ۱۰ درصد از وزنه کاسته و مجددا به تکرارها می پردازید، مجددا که به ناتوانی رسیدید، می توانید یکبار دیگر از وزنه کاسته و بار دیگر تا ناتوانی پیش بروید، سپس بدون درنگ به سراغ حرکات بعدی رفته، آنها را نیز تا ناتوانی پیش ببرید.

در دو حرکت بعدی نیز، می توانید از این تکنیک استفاده کنید، بخصوص در لانژ بلغاری که می توانید به سرعت، پس از رسیدن به ناتوانی، یک جفت دمبل سبکتر را اختیار کرده و مجددا تا ناتوانی ادامه دهید.

تندرست باشید.
مهران موسوی پور.
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *