برنامه تمرینی – بخش نهم

درودها بر شما، بارها خدمتتان عرض کرده ام، منتزر معتقد بود که شما بایستی جهت افزایش حجم توده عضلانی، در ابتدا هدفتان قوی تر شدن باشد، همین ایجاد هدف افزایش قوا، خودش همه چیز را درست می کند، یعنی شما در ورزش پرورش اندام، بایستی افزایش حجم را تجربه کنید تا قوی تر شوید، یعنی یک دو دوتا چهار تا است، افزایش حجم برابر است با قوی شدن، قوی شدن برابر است با افزایش حجم…

خوب، تا اینجای کار همه چیز اوکی است، داستان آنجا خراب می شود که شما به هر قیمتی که شده، این تصور را برای خودتان ایجاد کنید که مثثثثلا قوی تر شده اید. به سراغ تمرین می روید، بدن هم هنوز نتوانسته از جلسه قبلی ریکاوری کند، شما هم سعی دارید از وزنه ها و کلا اضافه بار جلسه قبلی که هیچ، از آن بسیار فراتر رفته، ههههی وزنه را از اینور به آنور پرت می کنید، خووووب شما بروید بازار تره بار، چه کاری است که تشریف آورده اید باشگاه بدنسازی، بروید آنجا میوه از کامیون تخلیه کنید، تازه درآمد هم برای خودتان ایجاد کرده اید!!!

ناراحت شدید؟ کلامم گزند داشششت؟؟؟ نه رفیق، دارم حقیقت را خدمتت ارائه می کنم. با یک جستجوی کوچک در اینترنت و یا کانال تلگرام خود بنده، می توانید بخشی از تمرینات دوریان یتس را مشاهده کنید، شدت را در تمرین احساس نماید، استفاده درست از وزنه سنگین را مشاهده کنید، انقباض و مکث را در انتهای دامنه مثبت ببیند، تقلب کنترل شده و کاااااملا حساب شده را در ست تمرینی و یکسری تکرارهای خاص مشاهده کنید، بعدش تصمیم بگیرید که آیا باید هی وزنه را از این ور به آن ور پرت کنید یا خیر؟

ادامه دارد…
پاینده باشید.
مهران موسوی پور
سفارش برنامه تمرینی و برنامه غذایی:
 ۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *