یک کتاب – تمرین به سبک ناتیلوس…

درودها بر شما، روز گذشته، مصادف بود با روز تولد فردی که، به نوعی بنیانگذار سبک اجرای تمرینات با شدت مضاعف می باشد، “آرتور جونز” بزرگ، زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۶۲٫

سال ۱۳۷۹، که این ورزش را شروع کردم، از همان ابتدا، به شدت علاقه مند بودم که از کم و کیف این ورزش، آگاه بشوم، از نکات کلیدی آن، از راه های پیشرفت و توسعه عضلات با حداکثر شدت ممکن، چه در بحث تغذیه و چه در بحث تمرین. آن دوران زمانی بود که با انتهای دوره قهرمانی “دوریان یتس” افسانه ای مصادف می شد. به شدت به تماشای بدن پر چگال ایشان، علاقه داشته و دارم. نسبت به روند تمرینی دوریان که شروع به جستجو کردم، آن هم با اینترنت دایال آپ آن دوران، کم کم با نام “مایک منتزر” آشنا شدم، یک فیلسوف به تمام معنا…
فلسفه!!!! بدنسازی به هدف پرورش اندام؟! بله، کافی است تنها یک کتاب از منتزر مطالعه کرده باشید تا متوجه بشوید که با چه ذهن پیچیده ای رو در رو هستید، مهندس برق و الکترونیک ارتش ایالات متحده، علاقه مند به مطالعه تاریخ، فلسفه و صد البته فیزیولوژی، آناتومی بدن آدمی و رویه توسعه عضلانی.

در نهایت، جلو تر که رفتم، به سرچشمه این داستان رسیدم، فردی به نام “آرتور جونز”، یک خلبان تجاری، یک تربیت کننده حیوانات وحشی و به نوعی یک باغ وحش دار، فردی که در یک خانواده پزشک متولد شده بود و به شدت به فیزیولوژی و آناتومی بدن انسان، علاقه مند بود، فردی که آزمایش “کلورادو” را با تمام حاشیه هایش، راه انداخته بود و آن توسعه عضلانی بسیار درخور را، روی بدن “کیسی ویاتور”، ایجاد کرده بود.

باری، امروز ۲۳ نوامبر است، به مناسبت تولد آن بزرگ مرد، البته با یک روز تاخیر، کتابچه ای را خدمتتان ارائه می کنم، که سعی کرده ام، در ۲۱ صفحه، به صورت مختصر و صد البته مفید، به داستان تمرینات به سبک ناتیلوس بپردازم.
این کتاب دارای ۳ برنامه تمرینی بوده، تکنیک های استفاده شده را شرح می دهد، به نکات تمرینی هر حرکت می پردازد و کلی مطلب دیگر.

امیدوارم مورد حمایت و توجه شما عزیزانم، واقع شود، البته کتابچه های بعدی هم در راه است که به مرور حاضر خواهم کرد و تقدیم شما بزرگواران می کنم.
هزینه تهیه این کتابچه ۱۰۰ هزار تومان می باشد، عزیزانی که تمایل به تهیه آن دارند، به شماره تلگرام یا واتساپ بنده، پیام بدهند.
۰۹۱۳۳۰۶۹۳۵۰
پاینده و سربلند باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *