تقسیم تمرینات چهار روزه – بخش پنجم

درودها بر شما، در انتهای تمرین عضلات دوسر بازویی، اگر بخواهید همانند روند بکار گرفته شده در تمرین سینه، از تکنیک جناب هانی رامبد بهره ببرید، می توانید حرکت چکشی را فرضا با پیشبرد هفت ست استاندارد، با وزنه ای که بتوانید بین ۱۰ الی ۱۲ تکرار از حرکت را اجرا کنید، تمرین را به پایان ببرید و در انتها به اعمال حرکات کششی بپردازید تا بافت فشیاء جهت ایجاد فضا، گسترش بیابد.

بایستی دقت داشته باشید که با استفاده زا یک چنین تکنیک هایی، حجم و یا کمیت تمرین شما فزایش می یابد، پس حسابی مراقب باشید تا دچار تمرین زدگی نشوید.
جهت روز بعد، تمرین عضلات پایین تنه و میان تنه. فرضا می توانید با جلو ران دستگاه، کار را شروع کنیم، به این ترتیب، هم عضلات چهار سر شما برای تمرین سنگین با استفاده از حرکات چند مفصلی آماده می شوند و هم دچار پیش خستگی شده، به این ترتیب، بر درصد فیبر عضلانی به ناتوانی رسیده در حرکات بعدی مربوط به عضلات چهارسر، افزوده خواهد شد.

هم می توانید ست را به صورت استاندارد تا ناتوانی پیش ببرید، هم اینکه از انواع تکنیک های شدت دهند و گیج کننده سیستم عصبی عضلانی، بهره ببرید. برای مثال وزنه را انتخاب کنید که به صورت تک پا، بتوانید ۱۰ الی ۱۵ تکرار را تا ناتوانی پیش ببرید، حالا پای راست تا ناتوانی، بلافاصله پای چپ تا ناتوانی، مجددا پای راست، سپس پای چپ، این روییه را دنبال کنید تا فرضا برای هر پا به عدد ۳ الی ۵ برسید، این خودش می شود یک نوع تکنیک استراحت و توقف.

ادامه دارد…
شاد باشید.
مهران موسوی پور

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *